vad fan tjejer?!

Kan erkänna att jag är lite eller inte bara lite utan ganska mycket avis frida! Hon är ju i stockholm och lever livet. medan jag är hemma ( tom i täfteå) och har just nu bajstråkigt. Jag vet inte ens vad nina gör just nu. Ska nog skicka iväg ett sms snart till gullungen och fråga vad som händer i hennes liv. För mig blir det att se film nu och kanske fynda lite chips i ett skåp, de hade inte suttit fel inte de minsta.
Så det blev yttligare en helg utan free happy hour at nine! Det här är fan inte okej tjejer! Vi får styra upp det här nu. Jag börjar nästan bli lite less!

Annars så äger livet!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: nnnninkan,

Gillar att jag gick under namnet, "gullungen". PUSS!

2009-10-07 @ 15:37:56
URL: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0